Tulostus Kotona..


Olen jo aikoja sitten ostanut jostain alesta läjän valokuvapapereita… Ihan normaaleja 10×15 ja sitten A4 kokosia mutta ne on lojunnut tuolla lipaston laatikoissa jo tovin. Nyt sitten kokeilin millasta jälkeä tekee toi mun halpis tulostin.. Mulla on tollanen perus monitoimi työkalu mikä skannaa kopio ja tulostaa, malli on HP Photosmart C4270… Ite oon pärjänny tollasella perus paketilla kun pääasiassa oon tulostelle asikirjoja ja sitten tietenkin laskuja,tuntilappuja yms..

Nyt kun kokeilin tota A4 kokosta HP premium valokuva paperia niin yllätyin siitä miten hyvää jälkeä tekee… Jopa Vistan valokuvavalikoimassa on tulostus valikossa suoraan profiili tolle paperille… On tainnu olla ainoa asia mikä on menny Vistalla putkeen ekalla yrityksellä ilman ongelmia… Muuten koko käyttis on ihan per****tä! No mutta siis ihan sellasia kuvia tuli ulos että kyllä voi laittaa vaikka seinälle ilman että tarvii hävetä vaikka kavereita tulee kylään.. Noi mitä oon kokeillu niin on ollut väri kuvia joten musta valkosta pitää kokeilla vielä.
Olishan se kiva jos sais vielä isompia kuvia tulostettua mutta hyvä että ees noi onnistuu..
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s